sâmbătă, 24 aprilie 2010

INCEPUTURI

        Primele anunturi pe internet le-am postat in 2005, pe vremea aceea am cumparat o cantitate importanta de produse de la un prieten crezand ca o sa ma imbogatesc. Dupa un timp mi-am dat seama ca de fapt nu am unde sa vand toate aceste produse si am inceput sa ma documentez pe internet. Asa am descoperit forumul www.computergames.ro/forum , acolo am cunoscut un tip Alex care mi-a dat primele informatii despre siteurile de anunturi. Mi-am notat pe o bucatica de hartie vreo 15-20 de siteuri care le-am gasit pe net la vremea aia si m-am apucat de treaba. In primele 2 saptamani nu am vandut mai nimic dar cu timpul au inceput sa apara si ceva clienti , cu greu am reusit sa imi recuperez mare parte din bani investiti dar nu mi-a parut rau. Tot navigand  pe siteurile de anunturi am prins ceva experienta si am observat ca cel mai bine se vand: telefoanele, laptopurile, parfumurile si hainele. Am hotarat sa incerc si eu cu telefoane si spre surprinderea mea mi-a mers foarte bine, dupa aproximativ 6-7 luni mi-am  cumparat  o masina mai noua. Acum imi dau seama cat de bine mi-ar fi prins si mie acum 5 ani o lista cu siteuri de anunturi ca cea care o prezint eu pe acest blog.

Niciun comentariu: